uziemienie

14:13

Nie potwierdził mi tego żaden lekarz, ani fizyk. Ale wydaje mi się to czymś oczywistym, naturalnym, a nawet niezbędnym do życia jak tlen. Mianowicie - raz na jakiś czas trzeba się uziemić, czyli położyć na ziemi, powąchać trawę, glebę, popatrzeć na niebo. Bo kiedy tak się leży ziemia przyjmuje nasze rozpędzone myśli, niewygodne niepokoje, gorące emocje i jednocześnie naładowuje ludzkie naelektryzowane zabieganiem ciało spokojem i przekonaniem, że na szczęście są rzeczy pewne: po nocy dzień, po zimie wiosna.
Nie odkładajcie tego na później - uziemcie się przy pierwszej lepszej okazji  :)

Prezentowane zdjęcie powstało w czasie, kiedy się uziemiałam przy ruchliwej ulicy w mieście, niedaleko przystanku autobusowego.
Dopadła mnie chęć i po prostu musiałam.
Uspokajam - uważałam na psie miny :)




To też może Ci się spodobać

0 komentarze